Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI quattro (2012.01-2015.05) 177km » DF4027 trw
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 2.0 Tdi Quattro (2012.01-2015.05) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tarcza hamulcowa DF4027 TRW

DF4027 Tarcza hamulcowa TRW
trw DF4027
Tarcza hamulcowa DF4027
DF4027
trw DF4027 Tarcza hamulcowa
Tarcza hamulcowa DF4027 trw
Tarcza hamulcowa DF4027 trw
Tarcza hamulcowa DF4027 trw
Tarcza hamulcowa DF4027 trw
Tarcza hamulcowa DF4027 trw
133.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (103 ocen)
numer części:

DF4027

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
średnica zewnętrzna [mm]288
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
Minimalna grubość [mm]22
Średnica otworu centrującego [mm]65
Wysokość [mm]34
Ilość otworów5
Wymiar gwintu15,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Przetwarzaniewysoko nawęglany
Kolorczarny
Powierzchnialakierowany
Oznaczenie kontrolneE1 90R02 C0185/0551
nr EAN3322937237104


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa DF4027 TRW

Tarcza hamulcowa przód L/P pasuje do: RVI MESSENGER, AUDI A1, A3, TT, SEAT ALTEA, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO II, TOLEDO IV 0.9-Electric 10.85-
numery OEM:
AUDI      1J0 615 301 C
AUDI      1J0 615 301 K
AUDI      1J0 615 301 R
AUDI      1J0 615 301 S
AUDI      1JO 615 301 C
AUDI      6R0 615 301 A
SEAT      1J0 615 301
SEAT      1J0 615 301 C
SEAT      1J0 615 301 K
SEAT      1J0 615 301 R
SEAT      1J0 615 301 S
SEAT      1JO 615 301 C
SEAT      6R0 615 301 A
SEAT      JZW 615 301 D
SKODA      1J0 615 301
SKODA      1J0 615 301 C
SKODA      1J0 615 301 K
SKODA      1J0 615 301 R
SKODA      1J0 615 301 S
SKODA      1JO 615 301 C
SKODA      6R0 615 301 A
SKODA      JZW 615 301 D
VOLKSWAGEN      1J0 615 301
VOLKSWAGEN      1J0 615 301 C
VOLKSWAGEN      1J0 615 301 K
VOLKSWAGEN      1J0 615 301 R
VOLKSWAGEN      1J0 615 301 S
VOLKSWAGEN      1JO 615 301 C
VOLKSWAGEN      6R0 615 301 A
VOLKSWAGEN      JZW 615 301 D
SVW      6R0 615 301 A
zamienniki:
24.1125-0113.1
brak
ATE
37-0534
brak
KAGER
353615833540
brak
MAGNETI MARELLI
HPD 748
brak
Car S.p.A (InterCar)
142.748
brak
Car S.p.A (InterCar)
BS4735HB
brak
FTE automotive GmbH
353615830240
brak
MAGNETI MARELLI
DDF930
brak
FERODO
431602042180
brak
MAGNETI MARELLI
204760
brak
NK
100.1235.70
brak
ZIMMERMANN
NBD 875
brak
NATIONAL
8DD 355 105-391
brak
HELLA
8DD 355 107-601
brak
HELLA

Zastosowanie Tarcza hamulcowa DF4027 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa DF4027 TRW:

Tomasz, Zakopane
2023-03-14
 2/5
produkt wysokiej jakości, polecam
maciej, przemyśl
2021-09-05
 1/5
Nie wiem skąd te pozytywne opinie ? Pewnie sprzed 15 lat. Te tarcze to śmietnik. Pierwszy raz zaczely wibrowac po dosłownie 2000 km. Pomyslalłem że jakis felerny towar trafiłem 1 na 1000. Kupiłem drugi raz. Zaczeły wibrowac juz po zaledwie 600 km. Znajomy miał podobny prblem. Reklamacja? Złe hamowanie i montaż.... To dziwne bo na pzykład tarcze oryginalne (przebieg ok 75000) badź ATE 40 000 nie miąły tego problemu
Bartłomiej, Keflavik
2020-03-09
 5/5
Super
Błażej, Pyzdry
2022-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2023-10-23
 5/5
Polecam
Tomasz, Krosno
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sanok
2021-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Krosno
2022-09-22
 5/5
Tarcze super zgodne z zamówieniem!
Grzegorz, Gdynia
2022-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Miastko
2020-04-13
 5/5
Jest ok
Andrzej, Ząbki
2024-03-07
 5/5
Solidny produkt.
Aldona, Czarne Błoto
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Książenice
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Rzeszów
2020-05-02
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem DF4813S trw
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
wszystko ok polecam
Mirosław, Lubsko
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2024-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Potok Wielki
2019-11-19
 5/5
Zestaw tarcz i klocków trw to najlepsze co można założyć
Kamil, Śrem
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DAWID, GOLENICE
2022-09-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu DF4027zobacz instrukcję montażu DF4027

Tarcze hamulcowe

 

Tarcza hamulcowa to kluczowy element ciernego układu hamulcowego, powszechnie stosowanego w pojazdach osobowych i użytkowych. W połączeniu z klockami hamulcowymi odpowiada za skuteczne wytracanie prędkości poprzez wytwarzanie tarcia. Podczas hamowania klocki, wyposażone w okładzinę cierną, dociskane są z obu stron do obracającej się tarczy, co prowadzi do spowolnienia obrotów koła i w konsekwencji – zatrzymania pojazdu.
 

Właściwości techniczne i typy tarcz
 

Dla zapewnienia skutecznego i bezpiecznego działania układu hamulcowego, tarcze muszą cechować się wysoką odpornością na temperaturę, ścieranie oraz odkształcenia mechaniczne. Standardowa tarcza ma kształt płaskiego dysku, często z centralnym pierścieniem montażowym. Współczesne rozwiązania techniczne obejmują przede wszystkim tarcze wentylowane, w których dwa połączone dyski tworzą kanały chłodzące umożliwiające lepsze odprowadzanie ciepła. Dzięki temu ogranicza się ryzyko przegrzania podczas intensywnego hamowania.

W zależności od przeznaczenia, stosuje się także tarcze:

  • perforowane, zapewniające skuteczniejsze odprowadzanie gazów i pyłu oraz poprawiony kontakt z klockiem,

  • pełne (monolityczne) – prostsze konstrukcyjnie, jednak mniej odporne na przegrzewanie,

  • ceramiczne, wykorzystywane głównie w samochodach sportowych i klasy premium, ze względu na wyjątkową odporność cieplną i niską masę.

Materiałem najczęściej wykorzystywanym do produkcji tarcz hamulcowych jest żeliwo o podwyższonej odporności termicznej, które zapewnia stabilne właściwości cierne nawet przy wysokim obciążeniu.


Eksploatacja i wymiana
 

Tarcze hamulcowe, podobnie jak klocki, są elementami eksploatacyjnymi, narażonymi na zużycie. Zalecany okres ich wymiany mieści się zazwyczaj w zakresie 60–90 tys. km, jednak rzeczywisty przebieg może się różnić w zależności od stylu jazdy, masy pojazdu oraz warunków drogowych. Objawami zużycia mogą być drgania podczas hamowania, słabsza skuteczność układu lub nadmierne nagrzewanie się tarczy.
 

Oferta w sklepie E-autoparts.pl
 

W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór tarcz hamulcowych przeznaczonych do wielu marek i modeli samochodów. Proponujemy produkty renomowanych producentów, takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Hella oraz wielu innych. Każda z oferowanych tarcz spełnia obowiązujące normy techniczne i przechodzi rygorystyczną kontrolę jakości, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz długotrwałą, bezawaryjną eksploatację.