Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21000 walker

Tłumik 21000 WALKER

21000 Tłumik WALKER
walker 21000
Tłumik 21000
21000
walker 21000 Tłumik
Tłumik 21000 walker
Tłumik 21000 walker
Tłumik 21000 walker
Tłumik 21000 walker
325.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21000

producent:

WALKER

Długość [mm] 1900
Ciężar [kg] 6,750
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490210005


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21000 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL VECTRA B 1.6 10.95-07.02
numery OEM:
OPEL      24422463
OPEL      5852339
OPEL      5852882
OPEL      852397
OPEL      90528156
OPEL      93181119
VAUXHALL      24422463
VAUXHALL      90528156
VAUXHALL      93181119
zamienniki:
GM281M
brak
Klarius Group
260569
brak
Klarius Group
260777
brak
Klarius Group
673.9.003
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21000 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21000 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.