Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Peugeot 206 SW (2E/K) 1.6 16V (2002.07-???) 109km » 21892 walker
wybrany samochód: 
Peugeot 206 Sw (2e/k) 1.6 16v (2002.07-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21892 WALKER

21892 Tłumik WALKER
walker 21892
Tłumik 21892
21892
walker 21892 Tłumik
Tłumik 21892 walker
Tłumik 21892 walker
Tłumik 21892 walker
210.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21892

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1190
Ciężar [kg]7,100
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490218926

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21892 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: RENAULT KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.0-1.9D 08.97-
numery OEM:
RENAULT      7700308546
RENAULT      7700308548
RENAULT      7700308553
RENAULT      8200062533
RENAULT      8200063327
RENAULT      8671013327

Zastosowanie Tłumik 21892 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21892 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.