Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volvo FMX 330 (2010-???) 330km » 22228 walker
wybrany samochód: 
Volvo Fmx 330 (2010-???) 330km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22228 WALKER

22228 Tłumik WALKER
walker 22228
Tłumik 22228
22228
walker 22228 Tłumik
207.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22228

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]650
Ciężar [kg]3,820
Litera rozpoznawcza62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490222282


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22228 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: MITSUBISHI PAJERO II 2.5D/2.8D 12.90-04.00
numery OEM:
MITSUBISHI      MB924363
MITSUBISHI      MR332070
zamienniki:
CL166M
brak
Klarius Group
210564
brak
Klarius Group
50.696.80
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22228 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22228 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.