Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën C15 Furgon/minivan (VD_) 1.9 D (2000.01-2005.07) 69km » 22335 walker
wybrany samochód: 
Citroën C15 Furgon/minivan (vd_) 1.9 D (2000.01-2005.07) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22335 WALKER

22335 Tłumik WALKER
walker 22335
Tłumik 22335
22335
walker 22335 Tłumik
Tłumik 22335 walker
Tłumik 22335 walker
Tłumik 22335 walker
233.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22335

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1540
Ciężar [kg]6,000
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490223357


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22335 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: MG MG ZS, ROVER 45 I 1.8/2.0/2.5 02.00-10.05
numery OEM:
MG      GEX33733
MG      GEX33740
MG      WCE104880
MG      WCE105270
MG      WCE105270SLP
ROVER      GEX33733
ROVER      GEX33740
ROVER      WCE104880
ROVER      WCE105270
ROVER      WCE105270SLP
zamienniki:
RR317D
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22335 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22335 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.