Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Cadillac CTS 3.6 VVTi AWD (2008.03-2011.12) 309km » 22440 walker
wybrany samochód: 
Cadillac Cts 3.6 Vvti Awd (2008.03-2011.12) 309km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22440 WALKER

22440 Tłumik WALKER
walker 22440
Tłumik 22440
22440
walker 22440 Tłumik
Tłumik 22440 walker
Tłumik 22440 walker
Tłumik 22440 walker
159.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22440

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1040
Ciężar [kg]3,230
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490224408


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22440 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE SCÉNIC, SCENIC I 1.6-2.0 04.96-09.03
numery OEM:
RENAULT      7700422936
RENAULT      8200187969
RENAULT      8671093283
zamienniki:
230742
brak
Klarius Group
693.5.001
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22440 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22440 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.