Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ldv CONVOY Platforma / podwozie 2.5 DI (1998.10-2009.04) 76km » 22478 walker
wybrany samochód: 
Ldv Convoy Platforma / Podwozie 2.5 Di (1998.10-2009.04) 76km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22478 WALKER

22478 Tłumik WALKER
walker 22478
Tłumik 22478
22478
walker 22478 Tłumik
Tłumik 22478 walker
Tłumik 22478 walker
Tłumik 22478 walker
214.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22478

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]890
Ciężar [kg]5,310
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490224781

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22478 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 890mm) pasuje do: OPEL CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.3D/1.7D 09.00-12.09
numery OEM:
OPEL      13220576
OPEL      24461377
OPEL      5852124
OPEL      5852284
OPEL      5852554
OPEL      9129839
VAUXHALL      13220576
VAUXHALL      24461377
VAUXHALL      9129839

Zastosowanie Tłumik 22478 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22478 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.