Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 3.0 TDI 4motion (2018.05-???) 258km » 22719 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Amarok Platforma / Podwozie (s1b, S6b, S7b) 3.0 Tdi 4motion (2018.05-???) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22719 WALKER

22719 Tłumik WALKER
walker 22719
Tłumik 22719
197.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22719

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]760
Ciężar [kg]3,280
Litera rozpoznawcza62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490227195


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22719 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: AUDI TT 1.8 10.98-06.06
numery OEM:
AUDI      8N0253209D
zamienniki:
AU321M
brak
Klarius Group
95 11 8994
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22719 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22719 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.