Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.8 FSI quattro (2007.06-2008.10) 210km » 22883 walker
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.8 Fsi Quattro (2007.06-2008.10) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22883 WALKER

22883 Tłumik WALKER
walker 22883
167.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22883

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1560
Ciężar [kg]4,970
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228833


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22883 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI 1.4 10.03-12.13
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K0253209
VOLKSWAGEN      1K0253209BD
VOLKSWAGEN      1K0253209CP
VOLKSWAGEN      1K0253209EJ
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 22883 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22883 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.