Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën DS3 (SA_) 1.6 BlueHDi 120 (2013.10-2015.07) 120km » 23020 walker
wybrany samochód: 
Citroën Ds3 (sa_) 1.6 Bluehdi 120 (2013.10-2015.07) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23020 WALKER

23020 Tłumik WALKER
walker 23020
Tłumik 23020
23020
walker 23020 Tłumik
Tłumik 23020 walker
Tłumik 23020 walker
Tłumik 23020 walker
Tłumik 23020 walker
258.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23020

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1620
Ciężar [kg]3,970
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490230201


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23020 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: TOYOTA YARIS 1.0/1.3 04.99-09.05
numery OEM:
TOYOTA      174100J010
TOYOTA      174100J020
TOYOTA      1741023061

Zastosowanie Tłumik 23020 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23020 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.