Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën DS3 kabriolet 1.6 THP 150 (2013.01-2015.07) 150km » 23039 walker
wybrany samochód: 
Citroën Ds3 Kabriolet 1.6 Thp 150 (2013.01-2015.07) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23039 WALKER

23039 Tłumik WALKER
walker 23039
Tłumik 23039
176.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23039

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1440
Ciężar [kg]4,710
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490230393


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23039 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.8-2.8 10.98-12.10
numery OEM:
SKODA      1J9253209D
SKODA      1J9253209G
VOLKSWAGEN      1J9253209D
VOLKSWAGEN      1J9253209G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23039 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23039 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.