Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco X-WAY AD440X42TP (2019-???) 420km » 23327 walker
wybrany samochód: 
Iveco X-way Ad440x42tp (2019-???) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23327 WALKER

23327 Tłumik WALKER
walker 23327
Tłumik 23327
23327
walker 23327 Tłumik
Tłumik 23327 walker
Tłumik 23327 walker
Tłumik 23327 walker
Tłumik 23327 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23327

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1120
Ciężar [kg]5,800
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233271

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23327 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: TOYOTA COROLLA 1.4/1.6 10.01-03.08
numery OEM:
TOYOTA      1743022450
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23327 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23327 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.