Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.5 TDCi (2015.08-???) 75km » 23358 walker
wybrany samochód: 
Ford Transit Connect Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.5 Tdci (2015.08-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23358 WALKER

23358 Tłumik WALKER
walker 23358
Tłumik 23358
23358
walker 23358 Tłumik
Tłumik 23358 walker
Tłumik 23358 walker
Tłumik 23358 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23358

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1430
Ciężar [kg]4,980
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233585

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23358 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, TOLEDO IV, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK 1.2/1.2LPG 07.01-06.15
numery OEM:
SEAT      6Q0253091AA
SEAT      6Q0253091S
SEAT      6Q0254501L
SEAT      6R0253059CJ
SEAT      6R0253091
SKODA      6Q0253091AA
SKODA      6Q0253091S
SKODA      6Q0254501L
SKODA      6R0253059CJ
SKODA      6R0253091
VOLKSWAGEN      6Q0253091AA
VOLKSWAGEN      6Q0253091S
VOLKSWAGEN      6Q0254501L
VOLKSWAGEN      6R0253059CJ
VOLKSWAGEN      6R0253091

Zastosowanie Tłumik 23358 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23358 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.