Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23368 walker

Tłumik 23368 WALKER

23368 Tłumik WALKER
walker 23368
Tłumik 23368
23368
walker 23368 Tłumik
Tłumik 23368 walker
Tłumik 23368 walker
Tłumik 23368 walker
Tłumik 23368 walker
488.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23368

producent:

WALKER

Długość [mm] 1020
Ciężar [kg] 8,060
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490233684

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23368 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VOLVO V70 III; FORD GALAXY II, GALAXY MK II, MONDEO IV, S-MAX 1.6D/1.8D/2.0D 05.06-12.15
numery OEM:
FORD      1405605
FORD      1405615
FORD      1440319
FORD      1440320
FORD      1448874
FORD      1491207
FORD      1585577
FORD      1681568
FORD      1732877
FORD      1745545
FORD      1745546
FORD      1745547
FORD      1810423
FORD      1810428
FORD      1810604
FORD      1810828
FORD      1839295
FORD      6G915K214ATC
FORD      6G915K214ATD
FORD      6G915K214ATE
FORD      6G915K214ATF
FORD      6G915K214ATG
FORD      6G915K214BA
FORD      6G915K214CA
FORD      6G915K214CB
FORD      6G915K214CC
FORD      6G915K214DA
FORD      6G915K214DB
FORD      6G915K214DC
FORD      AG915K214GA
FORD      AG915K214GB
FORD      AG915K214GC
FORD      ME6G915K214C1A
VOLVO      30793208
VOLVO      31274143
VOLVO      31336842

Zastosowanie Tłumik 23368 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23368 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.