Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault KANGOO Express (FC0/1_) 1.5 dCi (FC1G) (2005.06-???) 84km » 23800 walker
wybrany samochód: 
Renault Kangoo Express (fc0/1_) 1.5 Dci (fc1g) (2005.06-???) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23800 WALKER

23800 Tłumik WALKER
walker 23800
Tłumik 23800
23800
walker 23800 Tłumik
Tłumik 23800 walker
Tłumik 23800 walker
Tłumik 23800 walker
Tłumik 23800 walker
Tłumik 23800 walker
279.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23800

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]910
Ciężar [kg]5,760
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490238009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23800 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 1.7D 07.04-
numery OEM:
OPEL      13107612
OPEL      5852449
VAUXHALL      13107612
zamienniki:
08.701.86
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 23800 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23800 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.