Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Daihatsu FEROZA Soft Top (F300) 1.6 16V (1988.10-1999.12) 86km » 24193 walker
wybrany samochód: 
Daihatsu Feroza Soft Top (f300) 1.6 16v (1988.10-1999.12) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 24193 WALKER

362.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

24193

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1900
Ciężar [kg]5
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz rurką elastyczną
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490241931

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 24193 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy (, EURO 3/EURO 4/EURO 5) pasuje do: MINI (R56), (R57), (R58), (R59), CLUBMAN (R55), CLUBVAN (R55) 1.4/1.4LPG/1.6 09.06-06.15
numery OEM:
MINI      18302753117
MINI      18307646551
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 24193 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 24193 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.