Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volvo 760 (704, 764) 2.4 TD Interc. (1987.08-1992.07) 115km » 71212 walker
wybrany samochód: 
Volvo 760 (704, 764) 2.4 Td Interc. (1987.08-1992.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71212 WALKER

71212 Tłumik WALKER
walker 71212
Tłumik 71212
71212
walker 71212 Tłumik
Tłumik 71212 walker
Tłumik 71212 walker
Tłumik 71212 walker
209.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71212

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2210
Ciężar [kg]5,720
Litera rozpoznawcza67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490712127


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71212 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: CITROEN C4, C4 I, PEUGEOT 307, 308 I 1.6/1.6ALK 08.00-10.14
numery OEM:
CITROËN      1717AK
PEUGEOT      1717AK
PEUGEOT      1717P0
PEUGEOT      1717R3
PEUGEOT      1717Z1

Zastosowanie Tłumik 71212 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71212 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.