Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) (2004.12-???) 68km » 71332 walker
wybrany samochód: 
Renault Modus / Grand Modus (f/jp0_) 1.5 Dci (fp0g, Jp0g) (2004.12-???) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71332 WALKER

71332 Tłumik WALKER
walker 71332
Tłumik 71332
71332
walker 71332 Tłumik
Tłumik 71332 walker
Tłumik 71332 walker
Tłumik 71332 walker
Tłumik 71332 walker
331.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71332

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1150
Ciężar [kg]7,260
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490713322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71332 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA II, VW POLO IV 1.4D 10.01-03.10
numery OEM:
SEAT      6Q6253609AP
SEAT      6Q6253609BE
SEAT      6Q6253609T
SKODA      6Q6253609AP
SKODA      6Q6253609BE
SKODA      6Q6253609T
VOLKSWAGEN      6Q6253609AP
VOLKSWAGEN      6Q6253609BE
VOLKSWAGEN      6Q6253609T

Zastosowanie Tłumik 71332 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71332 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.