Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 282 knecht

Filtr oleju OC 282 KNECHT

OC 282 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 282
Filtr oleju OC 282
OC 282
61.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (143 ocen)
numery handlowe:

79817875

numer części:

OC 282

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 108,0
Wysokość [mm] 260
Gwintowana złączka 1 3/8"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 104,0
Średnica 3 [mm] 93,0
Moment dokręcenia [Nm] 25
nr EAN 4009026096420

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 282 KNECHT

Filtr oleju (przykręcany) pasuje do: DAF 55, CF, CF 85; IVECO EUROTECH MP, TRAKKER I, TRAKKER II; MAN CLA, F2000, LION´S CITY, M 2000 L, M 2000 M, NL, TGA, TGS I, TGX I 471.943-XE315C
numery OEM:
DAF      C3313283
FIAT      61259040
FIAT      700703332
FIAT      73124135
FIAT      74322701
FORD      6130864
FORD      83MF6N062AA
FORD      E3HZ6731A
FORD      EFL299
FORD      SFD901158T
ISUZU      1132401310
ISUZU      1132401630
ISUZU      1132401632
ISUZU      1212621H1
ISUZU      132400421
ISUZU      2906548300
ISUZU      6002121510
ISUZU      6002121511
ISUZU      X13201011
MITSUBISHI      3754002100
MITSUBISHI      3754002100D
RENAULT      5000812484
RENAULT      7420541379
VOLVO      11996228
VOLVO      119962280
VOLVO      21170573
VOLVO      21707132
VOLVO      217071320
VOLVO      3131750
VOLVO      40412306
VOLVO      471392
VOLVO      4713921
VOLVO      471393
VOLVO      4713982
VOLVO      477556
VOLVO      4775565
VOLVO      8121109

Zastosowanie Filtr oleju OC 282 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 282 KNECHT:

2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.