Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Średnica [mm] | 76,0 | |
Wysokość [mm] | 120 | |
Gwintowana złączka | 3/4"-16UNF-2B | |
Średnica 2 [mm] | 72,0 | |
Średnica 3 [mm] | 62,0 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 20 | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 1 | |
nr EAN | 4009026502709 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 479 KNECHT
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60
4781452AA, 4781452BB
00K04781452BF, 00K05003558AB, 04720364, 04778838, 04781452AA, 04781452BB, 05003558AA, 05003558AB, 4720364, 4778838, 4781452AA, 4781452BB, 5003558AA, 5003558AB, K04781452AA, K04781452BB, K05003558AA
0649015, 41152006F, 5650314, 649000, 649015, 90542344, 91155611
CA0214302, CA0214302A, F8CZ6731AA, YF0914302, YF0914302A, ZZM123802A
1037678, 978M6714C3A, E1EE6714AA, E4FZ6731AB, E9EE6714A1B, EFL801, FL400S, FL2005, FL400A, T101982
4781452BB
0060553431, 0060808974, 00K04781452BF, 46795125, 60553431, 60808974, 71736168, K04781452BB
AUDI | 0003945577 | |
CHRYSLER | 00K04781452BF | |
CHRYSLER | 00K05003558AB | |
CHRYSLER | 04720364 | |
CHRYSLER | 04778838 | |
CHRYSLER | 04781452AA | |
CHRYSLER | 04781452BB | |
CHRYSLER | 05003558AA | |
CHRYSLER | 05003558AB | |
CHRYSLER | 4720364 | |
CHRYSLER | 4778838 | |
CHRYSLER | 4781452AA | |
CHRYSLER | 4781452BB | |
CHRYSLER | 5003558AA | |
CHRYSLER | 5003558AB | |
CHRYSLER | K04781452AA | |
CHRYSLER | K04781452BB | |
CHRYSLER | K05003558AA | |
DODGE | 4781452BB | |
FIAT | 0060553431 | |
FIAT | 0060808974 | |
FIAT | 00K04781452BF | |
FIAT | 46795125 | |
FIAT | 60553431 | |
FIAT | 60808974 | |
FIAT | 71736168 | |
FIAT | K04781452BB | |
FORD | 1037678 | |
FORD | 978M6714C3A | |
FORD | E1EE6714AA | |
FORD | E4FZ6731AB | |
FORD | E9EE6714A1B | |
FORD | EFL801 | |
FORD | FL-400-S | |
FORD | FL2005 | |
FORD | FL400A | |
FORD | T101982 | |
GMC | 90542344 | |
MAZDA | CA0214302 | |
MAZDA | CA0214302A | |
MAZDA | F8CZ6731AA | |
MAZDA | YF0914302 | |
MAZDA | YF0914302A | |
MAZDA | ZZM1-23-802A | |
OPEL | 0649015 | |
OPEL | 41152006F | |
OPEL | 5650314 | |
OPEL | 649000 | |
OPEL | 649015 | |
OPEL | 90542344 | |
OPEL | 91155611 | |
VAUXHALL | 91153945 | |
VAUXHALL | 91155611 | |
VAG | 0003945577 | |
JEEP | 4781452AA | |
JEEP | 4781452BB |
Zastosowanie Filtr oleju OC 479 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OC 479 KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.