Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 163/4D knecht

Filtr oleju OX 163/4D KNECHT

OX 163/4D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 163/4D
Filtr oleju OX 163/4D
24.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

70372112, OX 163/4D ECO

numer części:

OX 163/4D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 92
Średnica [mm] 73,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 31
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 31,15
nr EAN 4009026607664

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 163/4D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: HONDA CIVIC VII; OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.7D 02.98-
numery OEM:
GMC      93190777
HONDA      15400PLZD00
HONDA      15430PLZD00
ISUZU      8972231870
ISUZU      8972232181
OPEL      0650300
OPEL      5650380
OPEL      650300
OPEL      93190777
OPEL      95526811
OPEL      97223218
VAUXHALL      93190777
VAUXHALL      97223218

Zastosowanie Filtr oleju OX 163/4D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 163/4D KNECHT:

2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Ok
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-06
 5/5
Dobrałem OC 90 OF knecht na podstawie katalogu dostępnego w sklepie. Wszystko się zgadza i pasuje
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Drogo
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
2023-04-06
 5/5
Ok
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 163/4Dzobacz instrukcję montażu OX 163/4D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.