Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TD (1991.09-1994.12) 75km » OX 348D knecht
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Avant (8c5) 1.9 Td (1991.09-1994.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 348D KNECHT

OX 348D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 348D

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

76672125, OX 348D ECO

numer części:

OX 348D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]264
Średnica [mm]121,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]57
Średnica wewnętrzna 3 [mm]44,5
nr EAN4009026409886

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 348D KNECHT

Filtr oleju (wkład filtra) pasuje do: DAF CF 85, XF 105, XF 106, IVECO EUROCARGO I-III, MAGIRUS, STRALIS I, MAN TGA, TGL I, TGS I, MERCEDES ACTROS MP2 / MP3 4.12TCAE-XE315C 01.91-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0001802109
MERCEDES-BENZ      0001802909
MERCEDES-BENZ      1802909
MERCEDES-BENZ      4571840125
MERCEDES-BENZ      A0001802109
MERCEDES-BENZ      A0001802909
MERCEDES-BENZ      A4571840125

Zastosowanie Filtr oleju OX 348D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 348D KNECHT:

Waldemar, Józefosław
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
Polecam
Jan, Skalmierzyce
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
JACEK, SŁUPSK
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
Aleksandras, Visaginas
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Poznań
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
EDYTA, SOCHACZEW
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
Łukasz, Wieruszów
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Filtry knecht oferowane w tym sklepie mają dobre ceny i co ważniejsze szybko je można odebrać
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
JACEK, KOŁOBRZEG
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, BIELSK
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
?ndrei, Impruneta
2024-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Hajnówka
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2023-03-05
 5/5
Knecht i Mann to najlepsze filtry.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Waldemar, Konikowo
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Koronowo
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Wołomin
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Rafał, Szczecin
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Żyrzyn
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, WARSZAWA
2023-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.