Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 387D knecht

Filtr oleju OX 387D KNECHT

OX 387D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 387D
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (149 ocen)
numery handlowe:

70349495, OX 387D ECO

numer części:

OX 387D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 77
Średnica [mm] 74,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 42
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 41,5
nr EAN 4009026510582

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 387D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30, F80), 3 (F31) 1.6-3.0H 09.04-06.21
numery OEM:
BMW      11427541827
BMW      11427566327
BMW      11427854049
BMW      11427854445
BMW      11427953129
BMW      11428683196
BMW      7541827
BMW      7566327
BMW      7854049
BMW      7854445
BMW      7953129
BMW      8683196

Zastosowanie Filtr oleju OX 387D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 387D KNECHT:

2025-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Ok
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2020-05-11
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-06
 5/5
Ok
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
2022-03-22
 5/5
Luź
2020-06-22
 3/5
Drogo
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.