Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 2 | |
Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 210 | |
Ograniczenia producenta | ATE | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia | |
Długość [mm] | 156,4 | |
Wysokość [mm] | 74,2 | |
Grubość [mm] | 19,5 | |
Układ hamulcowy | Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu | |
Układ hamulcowy | również dla nawiercanych tarcz hamulcowych | |
Układ hamulcowy | nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych | |
Układ hamulcowy | tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi | |
Oznaczenie kontrolne | E9 90R-02A1062/0725 | |
Przestrzegać danych technicznych | ||
nr EAN | 3322938206598 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC GDB1307DTE TRW
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
4B0698151, 4B0698151AB, 4B0698151AF, 4B0698151B, 4B0698151E, 4B0698151H, 4B0698151J, 4B0698151K, 4B0698151M, 4B0698151N, 4B0698996A, 4BO698151K, 4D0698151J, 4F0698151, 8E0698151F, 8E0698151J, 8E0698151K
4B0698151, 4B0698151AB, 4B0698151AF, 4B0698151B, 4B0698151E, 4B0698151H, 4B0698151J, 4B0698151K, 4B0698151M, 4B0698151N, 4B0698996A, 4BO698151K, 4D0698151J, 8E0698151J, 8E0698151K, JZW698151N
4B0698151AB, 4B0698151E, 4B0698151J, 4B0698151N, 4B0698996A, 8E0698151J, 8E0698151K
4B0698151H, 4B0698151J, 4B0698151K, 4B0698151M, 4B0698151N, 4B0698996A, 8E0698151J, 8E0698151K
AUDI | 4B0 698 151 | |
AUDI | 4B0 698 151 AB | |
AUDI | 4B0 698 151 AF | |
AUDI | 4B0 698 151 B | |
AUDI | 4B0 698 151 E | |
AUDI | 4B0 698 151 H | |
AUDI | 4B0 698 151 J | |
AUDI | 4B0 698 151 K | |
AUDI | 4B0 698 151 M | |
AUDI | 4B0 698 151 N | |
AUDI | 4B0 698 996 A | |
AUDI | 4BO 698 151 K | |
AUDI | 4D0 698 151 J | |
AUDI | 4F0 698 151 | |
AUDI | 8E0 698 151 F | |
AUDI | 8E0 698 151 J | |
AUDI | 8E0 698 151 K | |
SEAT | 4B0 698 151 H | |
SEAT | 4B0 698 151 J | |
SEAT | 4B0 698 151 K | |
SEAT | 4B0 698 151 M | |
SEAT | 4B0 698 151 N | |
SEAT | 4B0 698 996 A | |
SEAT | 8E0 698 151 J | |
SEAT | 8E0 698 151 K | |
SKODA | 4B0 698 151 AB | |
SKODA | 4B0 698 151 E | |
SKODA | 4B0 698 151 J | |
SKODA | 4B0 698 151 N | |
SKODA | 4B0 698 996 A | |
SKODA | 8E0 698 151 J | |
SKODA | 8E0 698 151 K | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 151 AB | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 151 AF | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 151 B | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 151 E | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 151 H | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 151 J | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 151 K | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 151 M | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 151 N | |
VOLKSWAGEN | 4B0 698 996 A | |
VOLKSWAGEN | 4BO 698 151 K | |
VOLKSWAGEN | 4D0 698 151 J | |
VOLKSWAGEN | 8E0 698 151 J | |
VOLKSWAGEN | 8E0 698 151 K | |
VOLKSWAGEN | JZW 698 151 N | |
FAW-AUDI | 4BD698151 | |
BRILLIANCE | SHZ3501001 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC GDB1307DTE TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC GDB1307DTE TRW:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.