Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 08347 walker

Tłumik 08347 WALKER

08347 Tłumik WALKER
walker 08347
Tłumik 08347
08347
walker 08347 Tłumik
Tłumik 08347 walker
Tłumik 08347 walker
Tłumik 08347 walker
Tłumik 08347 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

08347

producent:

WALKER

Długość [mm] 1080
Ciężar [kg] 5,310
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490083470

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 08347 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (dł.: 1080mm) pasuje do: VW GOLF II 1.0/1.3/1.6 08.83-12.92
numery OEM:
VOLKSWAGEN      191253609BJ
VOLKSWAGEN      191253609BK
VOLKSWAGEN      191253609P
VOLKSWAGEN      191253609Q
zamienniki:
VW202M
brak
Klarius Group
704.5.010
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 08347 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 08347 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.