Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 19965 walker

Tłumik 19965 WALKER

19965 Tłumik WALKER
walker 19965
Tłumik 19965
19965
walker 19965 Tłumik
Tłumik 19965 walker
Tłumik 19965 walker
Tłumik 19965 walker
Tłumik 19965 walker
Tłumik 19965 walker
Tłumik 19965 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

19965

producent:

WALKER

Długość [mm] 960
Ciężar [kg] 5,000
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490199652

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 19965 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 960mm) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC 1.4-2.0 09.91-08.02
numery OEM:
OPEL      5852027
OPEL      5852029
OPEL      5852031
OPEL      5852901
OPEL      5852907
OPEL      5852908
OPEL      5852948
OPEL      5852952
VAUXHALL      90528712
VAUXHALL      90528866
VAUXHALL      90528871
VAUXHALL      90531934
VAUXHALL      90531940
VAUXHALL      90573805
VAUXHALL      90573808
VAUXHALL      90573810

Zastosowanie Tłumik 19965 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 19965 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.