Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 19971 walker

Tłumik 19971 WALKER

19971 Tłumik WALKER
walker 19971
Tłumik 19971
19971
walker 19971 Tłumik
Tłumik 19971 walker
Tłumik 19971 walker
Tłumik 19971 walker
225.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

19971

producent:

WALKER

Długość [mm] 840
Ciężar [kg] 5,670
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490199713

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 19971 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 840mm) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI 1.4-2.0 09.91-01.05
numery OEM:
OPEL      5852888
OPEL      5852892
OPEL      5852902
OPEL      5852903
OPEL      5852949
OPEL      5852950
OPEL      5852955
OPEL      90528872
OPEL      90529165
OPEL      90531936
OPEL      90531943
VAUXHALL      90528731
VAUXHALL      90528867
VAUXHALL      90528871
VAUXHALL      90531938

Zastosowanie Tłumik 19971 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 19971 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.