Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22085 walker

Tłumik 22085 WALKER

22085 Tłumik WALKER
walker 22085
Tłumik 22085
22085
walker 22085 Tłumik
Tłumik 22085 walker
Tłumik 22085 walker
Tłumik 22085 walker
Tłumik 22085 walker
Tłumik 22085 walker
Tłumik 22085 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22085

producent:

WALKER

Długość [mm] 1690
Ciężar [kg] 6,990
Litera rozpoznawcza 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490220851

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22085 WALKER

Układ wydechowy kompletny 2020mm pasuje do: FIAT SEICENTO / 600, SEICENTO / 600/HATCHBACK 1.1 01.98-01.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      46523254
FIAT      46521913
FIAT      46523254
FIAT      46559845
FIAT      46559846
FIAT      51744831
FIAT      51744831 SP22
FIAT      55190757
FIAT      55190757 SP22
LANCIA      46523254

Zastosowanie Tłumik 22085 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22085 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.