Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22379 walker

Tłumik 22379 WALKER

22379 Tłumik WALKER
walker 22379
Tłumik 22379
22379
walker 22379 Tłumik
Tłumik 22379 walker
Tłumik 22379 walker
Tłumik 22379 walker
Tłumik 22379 walker
Tłumik 22379 walker
Tłumik 22379 walker
Tłumik 22379 walker
Tłumik 22379 walker
436.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22379

producent:

WALKER

Długość [mm] 1850
Ciężar [kg] 9,140
Litera rozpoznawcza 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490223791

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22379 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1850mm) pasuje do: TOYOTA COROLLA 1.4/1.6 10.99-01.02
numery OEM:
TOYOTA      1743022130
zamienniki:
TY605X
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22379 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22379 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.