Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Seat IBIZA IV (6J5, 6P1) 1.0 TSI (2015.05-2017.06) 95km » 22636 walker
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv (6j5, 6p1) 1.0 Tsi (2015.05-2017.06) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22636 WALKER

22636 Tłumik WALKER
walker 22636
Tłumik 22636
22636
walker 22636 Tłumik
Tłumik 22636 walker
Tłumik 22636 walker
Tłumik 22636 walker
236.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22636

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]790
Ciężar [kg]6,590
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490226365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22636 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: PEUGEOT 307 1.4/1.6 03.02-04.08
numery OEM:
PEUGEOT      1726LJ
PEUGEOT      1726LK
zamienniki:
PG648V
brak
Klarius Group
PG650Q
brak
Klarius Group
19.9.04
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22636 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22636 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.