Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22700 walker

Tłumik 22700 WALKER

22700 Tłumik WALKER
walker 22700
Tłumik 22700
22700
walker 22700 Tłumik
Tłumik 22700 walker
Tłumik 22700 walker
Tłumik 22700 walker
Tłumik 22700 walker
Tłumik 22700 walker
Tłumik 22700 walker
Tłumik 22700 walker
Tłumik 22700 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22700

producent:

WALKER

Długość [mm] 1370
Ciężar [kg] 7,320
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490227003

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22700 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1370mm) pasuje do: FIAT STILO 1.4/1.6/1.9D 10.01-08.08

Tłumik 22700 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Tłumik 22700 producenta WALKER

FIAT

46824400, 46824408, 46824834, 51755865, 55184074, 55191930, 71765104

numery OEM:
FIAT      46824400
FIAT      46824408
FIAT      46824834
FIAT      51755865
FIAT      55184074
FIAT      55191930
FIAT      71765104

Zastosowanie Tłumik 22700 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22700 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.