Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23010 walker

Tłumik 23010 WALKER

23010 Tłumik WALKER
walker 23010
Tłumik 23010
23010
walker 23010 Tłumik
Tłumik 23010 walker
Tłumik 23010 walker
Tłumik 23010 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23010

producent:

WALKER

Długość [mm] 2050
Ciężar [kg] 8,880
Litera rozpoznawcza 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490230102


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23010 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.8D 02.99-03.05

Tłumik 23010 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Tłumik 23010 producenta WALKER

FORD

1061943, 1067967, 1215637, 1336408, 1345042, 1459381, 2M515230AB, 98AB5230EG, 98AB5230EH, AM98AB5230E1H

numery OEM:
FORD      1061943
FORD      1067967
FORD      1215637
FORD      1336408
FORD      1345042
FORD      1459381
FORD      2M515230AB
FORD      98AB5230EG
FORD      98AB5230EH
FORD      AM98AB5230E1H

Zastosowanie Tłumik 23010 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23010 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.