Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Toyota HIACE II Furgon (_H11, _H2_, _H3_, _H4_) 2.2 D (LH20, LH30) (1979.01-1983.03) 67km » 24153 walker
wybrany samochód: 
Toyota Hiace Ii Furgon (_h11, _h2_, _h3_, _h4_) 2.2 D (lh20, Lh30) (1979.01-1983.03) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 24153 WALKER

24153 Tłumik WALKER
walker 24153
Tłumik 24153
24153
walker 24153 Tłumik
Tłumik 24153 walker
Tłumik 24153 walker
Tłumik 24153 walker
Tłumik 24153 walker
236.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

24153

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1300
Ciężar [kg]8,551
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490241535

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 24153 WALKER

Koszt kaucji: 0.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: AUDI A1, VW POLO, POLO V 1.2 11.09-05.22
numery OEM:
AUDI      6R6253609AT
AUDI      6R6253609T
VOLKSWAGEN      6R6253609AT
VOLKSWAGEN      6R6253609T

Zastosowanie Tłumik 24153 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 24153 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.