Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 70582 walker

Tłumik 70582 WALKER

70582 Tłumik WALKER
walker 70582
Tłumik 70582
70582
walker 70582 Tłumik
Tłumik 70582 walker
Tłumik 70582 walker
Tłumik 70582 walker
Tłumik 70582 walker
Tłumik 70582 walker
Tłumik 70582 walker
173.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70582

producent:

WALKER

Długość [mm] 980
Ciężar [kg] 3,310
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490705822


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70582 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW POLO, POLO III, POLO/HATCHBACK 1.0-1.6 10.94-09.01

Tłumik 70582 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Tłumik 70582 producenta WALKER

VOLKSWAGEN

6N0253209A, 6N0253209AB, 6N0253209G, 6N0253209L, JZW253209P

numery OEM:
VOLKSWAGEN      6N0253209A
VOLKSWAGEN      6N0253209AB
VOLKSWAGEN      6N0253209G
VOLKSWAGEN      6N0253209L
VOLKSWAGEN      JZW253209P
zamienniki:
220535
brak
Klarius Group
VW330B
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 70582 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70582 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.