Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 70583 walker

Tłumik 70583 WALKER

70583 Tłumik WALKER
walker 70583
Tłumik 70583
70583
walker 70583 Tłumik
Tłumik 70583 walker
Tłumik 70583 walker
Tłumik 70583 walker
208.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70583

producent:

WALKER

Długość [mm] 1160
Ciężar [kg] 7,150
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490705839

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70583 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1160mm) pasuje do: VW POLO, POLO III, POLO/HATCHBACK 1.0-1.6 10.94-09.01

Tłumik 70583 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Tłumik 70583 producenta WALKER

VOLKSWAGEN

6N0253609AA, 6N0253609AK, 6N0253609B, 6N0253609G, JZW253609AN

numery OEM:
VOLKSWAGEN      6N0253609AA
VOLKSWAGEN      6N0253609AK
VOLKSWAGEN      6N0253609B
VOLKSWAGEN      6N0253609G
VOLKSWAGEN      JZW253609AN

Zastosowanie Tłumik 70583 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70583 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.