Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 72360 walker

Tłumik 72360 WALKER

72360 Tłumik WALKER
walker 72360
Tłumik 72360
72360
walker 72360 Tłumik
Tłumik 72360 walker
Tłumik 72360 walker
Tłumik 72360 walker
357.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

72360

producent:

WALKER

Długość [mm] 1010
Ciężar [kg] 6,400
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490723604

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72360 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI 1.4/1.4LPG/1.6 02.98-07.09

Tłumik 72360 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Tłumik 72360 producenta WALKER

OPEL

13158594, 13183196, 24422994, 24423003, 5852051, 5852052, 5852099, 5852103, 5852402, 5852458, 5854555, 9128076, 9128077, 93193073

numery OEM:
OPEL      13158594
OPEL      13183196
OPEL      24422994
OPEL      24423003
OPEL      5852051
OPEL      5852052
OPEL      5852099
OPEL      5852103
OPEL      5852402
OPEL      5852458
OPEL      5854555
OPEL      9128076
OPEL      9128077
OPEL      93193073
VAUXHALL      13158594
VAUXHALL      13183196
VAUXHALL      24422994
VAUXHALL      24423003
VAUXHALL      9128076
VAUXHALL      9128077
VAUXHALL      93193073

Zastosowanie Tłumik 72360 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72360 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.