nr EAN | 4041248615515 |
Ciężar [kg] | 0,1 |
Ilość połączeń | 3 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
nr EAN | 8053379090013 |
Cewka zapłonowa | z instalacją zapłonową |
Ilość biegunów | 3 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 4082300767087 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079384353 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
Ilość biegunów | 3 |
Technika połączeń | M4/M4 |
Cewka zapłonowa | bez złącza świecy zapłonowej |
nr EAN | 4010326480482 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 1,22 |
Tryb pracy | elektryczny |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025