Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 130 |
nr EAN | 4047024417014 |
nr EAN | 4047025091442 |
nr EAN | 4047024790247 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 445 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 4047025089364 |
nr EAN | 4047025091916 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 414 |
nr EAN | 4047025714921 |
nr EAN | 4047026449266 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759514689 |
nr EAN | 5012759972823 |
nr EAN | 5012759976234 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759968611 |
nr EAN | 5012759544037 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M12x1.25 |
Długość przewodu [mm] | 283 |
Ilość biegunów | 2 |
Masa [g] | 36 |
nr EAN | 8717613168585 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379912384 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379156825 |
Długość [mm] | 110 |
Dolot - Ø [mm] | 70 |
Wylot - Ø [mm] | 70 |
nr EAN | 8012510050163 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
Ciśnienie od [kPa] | 0,2 |
ciśnienie do [kPa] | 100 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
nr EAN | 8012510044667 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050636275 |
Do ciśnienia [Pa] | 100000 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 8435050638026 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor | czarny |
Od ciśnienia [Pa] | 50500 |
Do ciśnienia [Pa] | 351300 |
nr EAN | 8435050649992 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
dla numeru OE | 22 77 014 54R |
nr EAN | 4054224031735 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,028 |
dla numeru OE | 22 77 011 77R |
nr EAN | 4054224720318 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,050 |
dla numeru OE | 82 00 974 421 |
nr EAN | 4054224731185 |
Ilość połączeń | 2 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
nr EAN | 4082300407884 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300509779 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4082300619843 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300648096 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 4 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 69,5 |
nr EAN | 4082300752281 |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4082300775532 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300802856 |
nr EAN | 8001063678337 |
nr EAN | 8050947054101 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 5902659783455 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Kolor wtyczki | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Sposób montażu | spięty |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 5902659783592 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
nr EAN | 5903364311117 |
Kształt | prosty |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 225 |
Długość całkowita [mm] | 380 |
dla numeru OE | 82 00 921 749 |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciśnienie od [kPa] | 50 |
ciśnienie do [kPa] | 300 |
dla numeru OE | 22 36 574 58R |
Jakość | EQUIVALENT |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 4040074248034 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 4040074270493 |
Ciśnienie [bar] od | 0,26 |
Ciśnienie [bar] do | 2,91 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074293904 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 300,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326970730 |
Liczba przewodów | 2 |
Długość [mm] | 579 |
nr EAN | 087295939499 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 500 |
nr EAN | 4010326954365 |
Liczba przewodów | 2 |
Długość [mm] | 611 |
nr EAN | 087295957387 |
Liczba przewodów | 2 |
Długość [mm] | 579 |
nr EAN | 087295171653 |
Ciężar netto [g] | 435 |
nr EAN | 5902048910721 |
nr EAN | 5902048922601 |
Ciężar netto [g] | 80 |
nr EAN | 5902048922625 |
Ciężar netto [g] | 40 |
nr EAN | 5902048879790 |
Długość [mm] | 643,5 |
Kolor | brązowy |
Ciężar netto [g] | 50 |
nr EAN | 5902048879929 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025