Długość 1 [mm] | 1670 | |
Ilość żeber | 6 | |
Długość 2 [mm] | 922 | |
Ilość żeber 2 | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
uwzględnić informację serwisową | ||
Postępować zgodnie z instrukcją montażu | ||
nr EAN | 4014870522759 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0301 30 INA
CITROËN | 1201.H6 | |
CITROËN | 1201H6 | |
CITROËN | 16 080 248 | |
CITROËN | 16 080 248 80 | |
CITROËN | 16 099 448 80 | |
CITROËN | 16 114 234 | |
CITROËN | 16 114 234 80 | |
CITROËN | 16 114 237 80 | |
CITROËN | 16080248 | |
CITROËN | 1608024880 | |
CITROËN | 1609944880 | |
CITROËN | 16114234 | |
CITROËN | 1611423480 | |
CITROËN | 1611423780 | |
CITROËN | 4009.P2 | |
CITROËN | 4009.Q4 | |
CITROËN | 4009P2 | |
CITROËN | 4009Q4 | |
CITROËN | 5750.RN | |
CITROËN | 5750.YH | |
CITROËN | 5750.ZV | |
CITROËN | 5750RN | |
CITROËN | 5750YH | |
CITROËN | 5750ZV | |
CITROËN | 5751.F0 | |
CITROËN | 5751.F1 | |
CITROËN | 5751.F2 | |
CITROËN | 5751F0 | |
CITROËN | 5751F1 | |
CITROËN | 5751F2 | |
CITROËN | 96 783 252 80 | |
CITROËN | 96 787 701 80 | |
CITROËN | 9678325280 | |
CITROËN | 9678770180 | |
FIAT | 1609010680 | |
FIAT | 1609944880 | |
FIAT | 55218886 | |
FIAT | 9658142480 | |
FIAT | 9658142680 | |
FIAT | 9658142780 | |
FIAT | 9658144280 | |
FIAT | 9659248280 | |
FIAT | 9664069480 | |
FIAT | 9678325280 | |
FIAT | 9678770180 | |
FORD | 1117008 | |
FORD | 1201178 | |
FORD | 1372336 | |
FORD | 1372398 | |
FORD | 1372762 | |
FORD | 1381796 | |
FORD | 1383663 | |
FORD | 1420513 | |
FORD | 1434283 | |
FORD | 1434348 | |
FORD | 1449474 | |
FORD | 1465190 | |
FORD | 1465191 | |
FORD | 1496244 | |
FORD | 1723603 | |
FORD | 1731709 | |
FORD | 1731729 | |
FORD | 1949737 | |
FORD | 6C 1Q 19A21 6AA | |
FORD | 6C 1Q 19A21 6AB | |
FORD | 6C1Q-6A228-AB | |
FORD | 6C1Q-6C301-AC | |
FORD | 6C1Q-6C301-CB | |
FORD | 6C1Q-6C301-CC | |
FORD | 6C1Q-6D314-AA | |
FORD | 6C1Q-6D314-AB | |
FORD | 6C1Q-6D314-BC | |
FORD | 6C1Q-8K500-AF | |
FORD | 6C1Q-8K500-AG | |
FORD | 6C1Q19A216AA | |
FORD | 6C1Q19A216AB | |
FORD | 6C1Q6A228AB | |
FORD | 6C1Q6C301AC | |
FORD | 6C1Q6C301CB | |
FORD | 6C1Q6C301CC | |
FORD | 6C1Q6D314AA | |
FORD | 6C1Q6D314AB | |
FORD | 6C1Q6D314BC | |
FORD | 6C1Q8K500AF | |
FORD | 6C1Q8K500AG | |
FORD | AC1Q-6C301-CA | |
FORD | AC1Q6C301CA | |
FORD | BT4E-6C301-AA | |
FORD | BT4E6C301AA | |
FORD | CC 1Q 19A21 6CA | |
FORD | CC 1Q 19A21 6DA | |
FORD | CC1Q19A216CA | |
FORD | CC1Q19A216DA | |
FORD | ME6C1Q6D361AA | |
FORD | XS 7E 19A21 6AC | |
FORD | XS 7E 19A21 6AD | |
FORD | XS7E19A216AC | |
FORD | XS7E19A216AD | |
PEUGEOT | 1201.H6 | |
PEUGEOT | 1201H6 | |
PEUGEOT | 16 080 248 | |
PEUGEOT | 16 080 248 80 | |
PEUGEOT | 16 099 448 80 | |
PEUGEOT | 16 114 234 | |
PEUGEOT | 16 114 234 80 | |
PEUGEOT | 16 114 237 80 | |
PEUGEOT | 16080248 | |
PEUGEOT | 1608024880 | |
PEUGEOT | 1609944880 | |
PEUGEOT | 16114234 | |
PEUGEOT | 1611423480 | |
PEUGEOT | 1611423780 | |
PEUGEOT | 4009.P2 | |
PEUGEOT | 4009.Q4 | |
PEUGEOT | 4009P2 | |
PEUGEOT | 4009Q4 | |
PEUGEOT | 5750.RN | |
PEUGEOT | 5750.YH | |
PEUGEOT | 5750.ZV | |
PEUGEOT | 5750RN | |
PEUGEOT | 5750YH | |
PEUGEOT | 5750ZV | |
PEUGEOT | 5751.F0 | |
PEUGEOT | 5751.F1 | |
PEUGEOT | 5751.F2 | |
PEUGEOT | 5751F0 | |
PEUGEOT | 5751F1 | |
PEUGEOT | 5751F2 | |
PEUGEOT | 96 783 252 80 | |
PEUGEOT | 96 787 701 80 | |
PEUGEOT | 9678325280 | |
PEUGEOT | 9678770180 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0301 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0301 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.