Liczba żeber | 6 |
Długość 1 [mm] | 903 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora |
Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
uwzględnić informację serwisową |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej + zestaw paska wieloklinowego 529 0504 30 INA
CITROËN | 1201.H8 | |
CITROËN | 1201H8 | |
CITROËN | 16 114 254 80 | |
CITROËN | 1611425480 | |
CITROËN | 5750.RG | |
CITROËN | 5750RG | |
CITROËN | 5751.E7 | |
CITROËN | 5751.G9 | |
CITROËN | 5751E7 | |
CITROËN | 5751G9 | |
CITROËN | 98 004 313 80 | |
CITROËN | 98 015 733 80 | |
CITROËN | 98 067 233 80 | |
CITROËN | 9800431380 | |
CITROËN | 9801573380 | |
CITROËN | 9806723380 | |
PEUGEOT | 1201.H8 | |
PEUGEOT | 1201H8 | |
PEUGEOT | 16 114 254 80 | |
PEUGEOT | 1611425480 | |
PEUGEOT | 5750.RG | |
PEUGEOT | 5750RG | |
PEUGEOT | 5751.E7 | |
PEUGEOT | 5751.G9 | |
PEUGEOT | 5751E7 | |
PEUGEOT | 5751G9 | |
PEUGEOT | 98 004 313 80 | |
PEUGEOT | 98 015 733 80 | |
PEUGEOT | 98 067 233 80 | |
PEUGEOT | 9800431380 | |
PEUGEOT | 9801573380 | |
PEUGEOT | 9806723380 | |
MINI | 11 28 7 534 398 | |
MINI | 11 28 7 566 789 | |
MINI | 11 28 7 571 015 | |
MINI | 11 51 7 550 484 | |
MINI | 11 51 7 648 827 | |
MINI | 11 51 8 604 888 | |
MINI | 11287534398 | |
MINI | 11287566789 | |
MINI | 11287571015 | |
MINI | 11517550484 | |
MINI | 11517648827 | |
MINI | 11518604888 | |
MINI | 7 534 398 | |
MINI | 7 550 484 | |
MINI | 7 566 789 | |
MINI | 7 571 015 | |
MINI | 7 648 827 | |
MINI | 7534398 | |
MINI | 7550484 | |
MINI | 7566789 | |
MINI | 7571015 | |
MINI | 7648827 | |
MINI | 8 604 888 | |
MINI | 8604888 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej + zestaw paska wieloklinowego 529 0504 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej + zestaw paska wieloklinowego 529 0504 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.