Liczba zębów 1 | 168 |
Szerokość 1 [mm] | 24,00 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4014870517007 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0444 30 INA
OPEL | 13 34 041 | |
OPEL | 13 34 050 | |
OPEL | 13 34 053 | |
OPEL | 13 34 139 | |
OPEL | 1334041 | |
OPEL | 1334050 | |
OPEL | 1334053 | |
OPEL | 1334139 | |
OPEL | 24409355 | |
OPEL | 55351782 | |
OPEL | 55353810 | |
OPEL | 56 36 369 | |
OPEL | 56 36 384 | |
OPEL | 56 36 423 | |
OPEL | 56 36 449 | |
OPEL | 56 36 566 | |
OPEL | 56 36 746 | |
OPEL | 5636369 | |
OPEL | 5636384 | |
OPEL | 5636423 | |
OPEL | 5636449 | |
OPEL | 5636566 | |
OPEL | 5636746 | |
OPEL | 90443549 | |
OPEL | 90444311 | |
OPEL | 90529809 | |
OPEL | 90529810 | |
OPEL | 90531857 | |
OPEL | 91 29 061 | |
OPEL | 91 92 370 | |
OPEL | 9129061 | |
OPEL | 9192370 | |
OPEL | 92065368 | |
OPEL | 95507627 | |
OPEL | R1160032 | |
VAUXHALL | 13 34 041 | |
VAUXHALL | 13 34 050 | |
VAUXHALL | 13 34 053 | |
VAUXHALL | 13 34 139 | |
VAUXHALL | 1334041 | |
VAUXHALL | 1334050 | |
VAUXHALL | 1334053 | |
VAUXHALL | 1334139 | |
VAUXHALL | 24409355 | |
VAUXHALL | 55351782 | |
VAUXHALL | 55353810 | |
VAUXHALL | 56 36 369 | |
VAUXHALL | 56 36 384 | |
VAUXHALL | 56 36 423 | |
VAUXHALL | 56 36 449 | |
VAUXHALL | 56 36 566 | |
VAUXHALL | 56 36 746 | |
VAUXHALL | 5636369 | |
VAUXHALL | 5636384 | |
VAUXHALL | 5636423 | |
VAUXHALL | 5636449 | |
VAUXHALL | 5636566 | |
VAUXHALL | 5636746 | |
VAUXHALL | 90443549 | |
VAUXHALL | 90444311 | |
VAUXHALL | 90529809 | |
VAUXHALL | 90529810 | |
VAUXHALL | 90531857 | |
VAUXHALL | 91 29 061 | |
VAUXHALL | 91 92 370 | |
VAUXHALL | 9129061 | |
VAUXHALL | 9192370 | |
VAUXHALL | 92065368 | |
VAUXHALL | 95507627 | |
VAUXHALL | R1160032 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0444 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0444 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.