Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Nissan CHERRY II Hatchback (N10) 1.2 (1978.08-1981.07) 52km » 538 0164 10 ina
wybrany samochód: 
Nissan Cherry Ii Hatchback (n10) 1.2 (1978.08-1981.07) 52km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 538 0164 10 INA

538 0164 10 Pompa wodna INA
ina 538 0164 10
Pompa wodna 538 0164 10
538 0164 10
ina 538 0164 10 Pompa wodna
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

538 0164 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem klinowym
nr EAN4014870331689

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0164 10 INA

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: BMW 3 (E30), 5 (E34) 1.6/1.8 06.87-06.94
numery OEM:
BMW      1 715 292
BMW      1 721 337
BMW      11 51 1 715 292
BMW      11 51 1 721 337
BMW      11 51 9 070 762
BMW      11 51 9 070 763
BMW      11511715292
BMW      11511721337
BMW      11519070762
BMW      11519070763
BMW      1715292
BMW      1721337
MINI      1 715 292
MINI      1 721 337
MINI      11 51 1 715 292
MINI      11 51 1 721 337
MINI      11 51 9 070 762
MINI      11 51 9 070 763
MINI      11511715292
MINI      11511721337
MINI      11519070762
MINI      11519070763
MINI      1715292
MINI      1721337
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 538 0164 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0164 10 INA:

Wioletta, Nowogard
2019-12-22
 5/5
zawsze kupuje i polecam wszystkim
Andrzej, Zamosc
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdańsk
2019-11-17
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ina do mojego samochodu
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Łódź
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Łabunie
2022-01-05
 5/5
Rzetelnie dobrane części. Pasuje.
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Wygląda solidnie.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Krzysztof, Tarnów
2022-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
henryk, Nowogrodziec
2021-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ROMAN, GIZAŁKI
2020-08-11
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2025-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2025-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ilya, Łobź
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
Łukasz, Częstochowa
2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 538 0164 10

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.