Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 538 0270 10 ina

Pompa wodna 538 0270 10 INA

538 0270 10 Pompa wodna INA
ina 538 0270 10
Pompa wodna 538 0270 10
538 0270 10
ina 538 0270 10 Pompa wodna
127.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (23 ocen)
numer części:

538 0270 10

producent:

INA

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem zębatym
nr EAN 4014870373689

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0270 10 INA

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: FORD SCORPIO I, SCORPIO II, SIERRA II, TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.0/2.0CNG/2.3 05.89-05.06

Pompa wodna 538 0270 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa wodna 538 0270 10 producenta INA

FORD

1518910, 1651816, 6457409, 7087382, 88WF8501AB, 91WM8501AA, EPW74

numery OEM:
FORD      1518910
FORD      1651816
FORD      6457409
FORD      7087382
FORD      88WF 8501 AB
FORD      88WF8501AB
FORD      91WM 8501 AA
FORD      91WM8501AA
FORD      EPW74
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 538 0270 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0270 10 INA:

Adam, Łabunie
2022-01-05
 5/5
Rzetelnie dobrane części. Pasuje.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Wygląda solidnie.
Wioletta, Nowogard
2019-12-22
 5/5
zawsze kupuje i polecam wszystkim
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Przystanki
2025-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2025-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Andrzej, Gdańsk
2019-11-17
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ina do mojego samochodu
henryk, Nowogrodziec
2021-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Łódź
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ROMAN, GIZAŁKI
2020-08-11
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Przystanki
2025-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2022-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Zamosc
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Częstochowa
2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ilya, Łobź
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2025-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 538 0270 10

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.