Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
nr EAN | 4014870333683 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0364 10 INA
AUDI | 04C 121 600 K | |
AUDI | 04C121600K | |
AUDI | 04E 121 600 AD | |
AUDI | 04E 121 600 AR | |
AUDI | 04E 121 600 CC | |
AUDI | 04E 121 600 D | |
AUDI | 04E 121 600 H | |
AUDI | 04E121600AD | |
AUDI | 04E121600AR | |
AUDI | 04E121600CC | |
AUDI | 04E121600D | |
AUDI | 04E121600H | |
SEAT | 04C 121 600 K | |
SEAT | 04C121600K | |
SEAT | 04E 121 600 AD | |
SEAT | 04E 121 600 AR | |
SEAT | 04E 121 600 CC | |
SEAT | 04E 121 600 D | |
SEAT | 04E 121 600 H | |
SEAT | 04E121600AD | |
SEAT | 04E121600AR | |
SEAT | 04E121600CC | |
SEAT | 04E121600D | |
SEAT | 04E121600H | |
SKODA | 04C 121 600 K | |
SKODA | 04C121600K | |
SKODA | 04E 121 600 AD | |
SKODA | 04E 121 600 AR | |
SKODA | 04E 121 600 CC | |
SKODA | 04E 121 600 D | |
SKODA | 04E 121 600 H | |
SKODA | 04E121600AD | |
SKODA | 04E121600AR | |
SKODA | 04E121600CC | |
SKODA | 04E121600D | |
SKODA | 04E121600H | |
VOLKSWAGEN | 04C 121 600 K | |
VOLKSWAGEN | 04C121600K | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AD | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AR | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 CC | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 D | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 H | |
VOLKSWAGEN | 04E121600AD | |
VOLKSWAGEN | 04E121600AR | |
VOLKSWAGEN | 04E121600CC | |
VOLKSWAGEN | 04E121600D | |
VOLKSWAGEN | 04E121600H |
Zastosowanie Pompa wodna 538 0364 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0364 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.