Tryb pracy | mechaniczne |
Ilość zębów | 20 |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 68 |
nr EAN | 4014870334727 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0468 10 INA
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
LANOS, MATIZ
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
120152, 120165, 120167, 120191, 1201A4, 95650955, 95666768
120152, 120165, 120167, 120191, 1201A4, 95650955, 95666768
9565095580, 9566945680, 9566945688, 9567521488
9565095580, 9566945680, 9566945688, 9567521488
2511129000, 2511129001
CITROËN | 1201.52 | |
CITROËN | 1201.65 | |
CITROËN | 1201.67 | |
CITROËN | 1201.91 | |
CITROËN | 1201.A4 | |
CITROËN | 120152 | |
CITROËN | 120165 | |
CITROËN | 120167 | |
CITROËN | 120191 | |
CITROËN | 1201A4 | |
CITROËN | 95 650 955 | |
CITROËN | 95 666 768 | |
CITROËN | 95650955 | |
CITROËN | 95666768 | |
FIAT | 9565095580 | |
FIAT | 9566945680 | |
FIAT | 9566945688 | |
FIAT | 9567521488 | |
LANCIA | 9565095580 | |
LANCIA | 9566945680 | |
LANCIA | 9566945688 | |
LANCIA | 9567521488 | |
PEUGEOT | 1201.52 | |
PEUGEOT | 1201.65 | |
PEUGEOT | 1201.67 | |
PEUGEOT | 1201.91 | |
PEUGEOT | 1201.A4 | |
PEUGEOT | 120152 | |
PEUGEOT | 120165 | |
PEUGEOT | 120167 | |
PEUGEOT | 120191 | |
PEUGEOT | 1201A4 | |
PEUGEOT | 95 650 955 | |
PEUGEOT | 95 666 768 | |
PEUGEOT | 95650955 | |
PEUGEOT | 95666768 | |
HYUNDAI | 25111-29000 | |
HYUNDAI | 25111-29001 | |
HYUNDAI | 2511129000 | |
HYUNDAI | 2511129001 | |
KIA | 25111-29000 | |
KIA | 25111-29001 | |
KIA | 2511129000 | |
KIA | 2511129001 |
Zastosowanie Pompa wodna 538 0468 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0468 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.