Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 538 0588 10 ina

Pompa wodna 538 0588 10 INA

538 0588 10 Pompa wodna INA
212.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

538 0588 10

producent:

INA

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem klinowym
nr EAN 4014870335922

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0588 10 INA

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: HYUNDAI GALLOPER I, GALLOPER II, GRACE, H-1, H-1 / STAREX, H100, PORTER, SONATA III, MITSUBISHI GALANT IV, L 300 / DELICA II 1.8-2.5D 09.80-

Pompa wodna 538 0588 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Pompa wodna 538 0588 10 producenta INA

MITSUBISHI

MD050450, MD972001, MD974748, MD997084, MD997150, MD997160, MD997170, MD997618

HYUNDAI

2510042000

numery OEM:
MITSUBISHI      MD050450
MITSUBISHI      MD972001
MITSUBISHI      MD974748
MITSUBISHI      MD997084
MITSUBISHI      MD997150
MITSUBISHI      MD997160
MITSUBISHI      MD997170
MITSUBISHI      MD997618
HYUNDAI      25100-42000
HYUNDAI      2510042000
KIA      25100-42000
KIA      2510042000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 538 0588 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0588 10 INA:

Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Wygląda solidnie.
Ilya, Łobź
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ROMAN, GIZAŁKI
2020-08-11
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
henryk, Nowogrodziec
2021-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2025-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Łódź
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
ok
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Łabunie
2022-01-05
 5/5
Rzetelnie dobrane części. Pasuje.
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2022-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Zamosc
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2025-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Częstochowa
2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2019-12-22
 5/5
zawsze kupuje i polecam wszystkim
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdańsk
2019-11-17
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ina do mojego samochodu
zobacz instrukcję montażu 538 0588 10

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.