Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
nr EAN | 4014870335984 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0594 10 INA
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1300A082, 1300A083
K05047138AA, K68046026AA
1201J9, 1201K4
05047138AA
1201J9, 1201K4
2510025002
2510025002
K68046026AA
CHRYSLER | K05047138AA | |
CHRYSLER | K68046026AA | |
CITROËN | 1201.J9 | |
CITROËN | 1201.K4 | |
CITROËN | 1201J9 | |
CITROËN | 1201K4 | |
DODGE | 0 5047 138AA | |
DODGE | 05047138AA | |
FIAT | K68046026AA | |
MITSUBISHI | 1300A082 | |
MITSUBISHI | 1300A083 | |
PEUGEOT | 1201.J9 | |
PEUGEOT | 1201.K4 | |
PEUGEOT | 1201J9 | |
PEUGEOT | 1201K4 | |
HYUNDAI | 25100-25002 | |
HYUNDAI | 2510025002 | |
KIA | 25100-25002 | |
KIA | 2510025002 | |
BEIJING HYUNDAI | 251002G500 |
Zastosowanie Pompa wodna 538 0594 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0594 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.