Napięcie [V] | 12 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z zabezpieczeniem przed przegrzaniem |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 539 0014 10 INA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
3QF121599C, 5Q0121599AA, 5Q0121599AK, 5Q0121599T
3QF121599C, 5Q0121599AA, 5Q0121599AK, 5Q0121599T
3QF121599C, 5Q0121599AA, 5Q0121599AK, 5Q0121599T
3QF121599C, 5Q0121599AA, 5Q0121599AK, 5Q0121599T
AUDI | 3QF 121 599 C | |
AUDI | 3QF121599C | |
AUDI | 5Q0 121 599 AA | |
AUDI | 5Q0 121 599 AK | |
AUDI | 5Q0 121 599 T | |
AUDI | 5Q0121599AA | |
AUDI | 5Q0121599AK | |
AUDI | 5Q0121599T | |
SEAT | 3QF 121 599 C | |
SEAT | 3QF121599C | |
SEAT | 5Q0 121 599 AA | |
SEAT | 5Q0 121 599 AK | |
SEAT | 5Q0 121 599 T | |
SEAT | 5Q0121599AA | |
SEAT | 5Q0121599AK | |
SEAT | 5Q0121599T | |
SKODA | 3QF 121 599 C | |
SKODA | 3QF121599C | |
SKODA | 5Q0 121 599 AA | |
SKODA | 5Q0 121 599 AK | |
SKODA | 5Q0 121 599 T | |
SKODA | 5Q0121599AA | |
SKODA | 5Q0121599AK | |
SKODA | 5Q0121599T | |
VOLKSWAGEN | 3QF 121 599 C | |
VOLKSWAGEN | 3QF121599C | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 121 599 AA | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 121 599 AK | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 121 599 T | |
VOLKSWAGEN | 5Q0121599AA | |
VOLKSWAGEN | 5Q0121599AK | |
VOLKSWAGEN | 5Q0121599T |
Zastosowanie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 539 0014 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 539 0014 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.