
| Napięcie [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z zabezpieczeniem przed przegrzaniem |
| Napięcie [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z zabezpieczeniem przed przegrzaniem |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 539 0014 10 INA
| AUDI | 3QF 121 599 C | |
| AUDI | 3QF121599C | |
| AUDI | 5Q0 121 599 AA | |
| AUDI | 5Q0 121 599 AK | |
| AUDI | 5Q0 121 599 T | |
| AUDI | 5Q0121599AA | |
| AUDI | 5Q0121599AK | |
| AUDI | 5Q0121599T | |
| SEAT | 3QF 121 599 C | |
| SEAT | 3QF121599C | |
| SEAT | 5Q0 121 599 AA | |
| SEAT | 5Q0 121 599 AK | |
| SEAT | 5Q0 121 599 T | |
| SEAT | 5Q0121599AA | |
| SEAT | 5Q0121599AK | |
| SEAT | 5Q0121599T | |
| SKODA | 3QF 121 599 C | |
| SKODA | 3QF121599C | |
| SKODA | 5Q0 121 599 AA | |
| SKODA | 5Q0 121 599 AK | |
| SKODA | 5Q0 121 599 T | |
| SKODA | 5Q0121599AA | |
| SKODA | 5Q0121599AK | |
| SKODA | 5Q0121599T | |
| VOLKSWAGEN | 3QF 121 599 C | |
| VOLKSWAGEN | 3QF121599C | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 121 599 AA | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 121 599 AK | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 121 599 T | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0121599AA | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0121599AK | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0121599T |
Zastosowanie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 539 0014 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 539 0014 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.