przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 539 0027 10 INA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
7E0965561, 7E0965561B, 7E0965561D, 7E0965561G
AUDI | 7E0 965 561 | |
AUDI | 7E0 965 561 B | |
AUDI | 7E0 965 561 D | |
AUDI | 7E0 965 561 G | |
AUDI | 7E0965561 | |
AUDI | 7E0965561B | |
AUDI | 7E0965561D | |
AUDI | 7E0965561G | |
SEAT | 7E0 965 561 | |
SEAT | 7E0 965 561 B | |
SEAT | 7E0 965 561 D | |
SEAT | 7E0 965 561 G | |
SEAT | 7E0965561 | |
SEAT | 7E0965561B | |
SEAT | 7E0965561D | |
SEAT | 7E0965561G | |
SKODA | 7E0 965 561 | |
SKODA | 7E0 965 561 B | |
SKODA | 7E0 965 561 D | |
SKODA | 7E0 965 561 G | |
SKODA | 7E0965561 | |
SKODA | 7E0965561B | |
SKODA | 7E0965561D | |
SKODA | 7E0965561G | |
VOLKSWAGEN | 7E0 965 561 | |
VOLKSWAGEN | 7E0 965 561 B | |
VOLKSWAGEN | 7E0 965 561 D | |
VOLKSWAGEN | 7E0 965 561 G | |
VOLKSWAGEN | 7E0965561 | |
VOLKSWAGEN | 7E0965561B | |
VOLKSWAGEN | 7E0965561D | |
VOLKSWAGEN | 7E0965561G |
Zastosowanie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 539 0027 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 539 0027 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.