Części do samochodów e-autoparts.pl
zwrot Taxfree
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, FO-006S japanparts

Filtr oleju FO-006S JAPANPARTS

FO-006S Filtr oleju JAPANPARTS
19.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

2 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

FO-006S

producent:

JAPANPARTS

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Długość [mm] 89,7
średnica zewnętrzna [mm] 87,6
Średnica zabudowy [mm] 71
Gwint wewnętrzny [mm] M20 x 1,5
nr EAN 8033001061345
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FO-006S JAPANPARTS

FILTR OLEJU JAPANPARTS FO-006S
numery OEM:
ROVER      279018130102
ROVER      279018130103
SUZUKI      16510-86CA0
SUZUKI      1651066G00000
SUZUKI      1651066G01000
SUZUKI      1651066G02000
SUZUKI      1651066G02EXP
SUZUKI      1651086CA0000
SUZUKI      1651086CB1000
TATA (TELCO)      2790 1813 0101
TATA (TELCO)      2790 1813 0102
TATA (TELCO)      2790-1813-0103
TATA (TELCO)      G279018130103

Zastosowanie Filtr oleju FO-006S JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju FO-006S JAPANPARTS:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
2020-02-07
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2020-12-17
 5/5
Dobry już założony
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-01
 5/5
filtr pasował i cena b. dobra

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.